piątek, 4 stycznia 2013

Wachlarzy wariacja

Wachlarze spotkały się z miłym przyjęciem co zachęciło mnie do eksperymentowania z kolorem i materiałem. W jednych pojawiła się taśma cyrkoniowa, która w hafcie sprawiła psikusy i wymagała drastycznych środków - podklejenia hasulithem. Trzyma teraz na sicher czy mur beton i wymaga młotka i obcęg żeby ją odkleić. Wiem, bo musiałam w trakcie zdewastować jednego, nieudanego kolczyka:) Wielkość każdej pary oscyluje koło 3x3,5 cm.

Wachlarze z taśmą cyrkoniową i rivoli black diamond. Błyskają się niemożliwie:)






Wachlarze z rivoli vitrail medium 12 mm i pięknymi metallic rainbow iris.




Wachlarze w koncepcji kolczyków Kryształowe koronki




W Nowym Roku życzę  Wam wszystkiego najlepszego:))

6 komentarzy:

  1. O, te ostatnie, koronkowe, prześliczne! No mam słabość do tego rodzaju haftu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są Twoje wachlarze, a te czarno-białe są po prostu bezkonkurencyjne! :) Zdolniacha z Ciebie, że wyczyniasz takie cudeńka:) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwone są przeurocze, rzeczywiście delikatne jak koronki. Eksperymentuj dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne i dodają skrzyyydeł:)

    OdpowiedzUsuń