środa, 25 stycznia 2012

Życzenie

Sorbet truskawkowy. Bransoletka wąż koralikowy wykonana z drobnicy knorr w kolorze truskawkowym oraz zmrożonych białych euroclass. Długość 16 cm plus metalowe zapięcie toggle. Dodatkiem jest zawieszka  na karabińczyku w kształcie truskawki.



Broszka powstała na życzenie Weraph
Pastylka drewniana o średnicy 5 cm ozdobiona bukiecikiem papierowym, zawerniksowana kilkukrotnie.
Zapięcie od spodu broszkowe, podklejone eko skórką. Koronka pasmanteryjna, koraliki Toho 8o s-l nutmeg i 15 transparent sugar plum. Nie wiem czy to praca decou czy bardziej beading i jak to rozpatrzyć. Pod względem czasochłonności czy wielkości powierzchni?

I jeszcze mała zabawa Photoscape. Spodobał mi się efekt.



4 komentarze:

  1. Smaczna ta bransoletka :)
    Śliczna broszka, Weraph będzie zadowolona :)
    A ja już wyzdrowiałam ;)buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne nazwy wymyślasz dla swoich prac... "sorbet truskawkowy"... Ja tam tak nie umiem..

    A same prace też piękne, żeby nie było, że tylko nazwy mi się podobają.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobatko nazwy jakoś same się wymyślają. Czasem są zanim praca powstanie:)) Dziękuję:))

      Usuń